Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen2024-12-05T09:04:22+00:00

Veelgestelde vragen

Dit zijn de meest gestelde vragen.

Op deze pagina staan de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Geen probleem, stuur ons een e-mail via ons contactformulier en wij helpen je graag.

Met welke programma’s werken jullie?2024-12-03T10:24:20+00:00

Wij werken in principe met alle praktijkmanagement systemen maar hebben een focus op Animana, dat veruit door de meeste klinieken wordt gebruikt.

Wat zijn de kosten?2025-01-15T08:28:13+00:00

De kosten hangen sterk af van hoe jouw praktijk management systeem eruit ziet. Daarom adviseren wij altijd een persoonlijke Quick Scan, zodat wij kunnen zien waar de verbeterpunten liggen en jijzelf kunt vertellen waar je tegenaan loopt. Een persoonlijke Quick Scan kost nu als introductieprijs slechts €189.

Wij werken met diverse pakketten, die volledig worden afgestemd op de behoeften van jouw praktijk. De kosten voor een los pakket beginnen bij €399. Voor dat bedrag kunnen we bijvoorbeeld de opiatenregistratie in jouw PMS volledig inrichten. Het adviesrapport dat je ontvangt, geeft inzicht in welke pakketten het beste aansluiten bij jouw doelen en wat daarvan de kosten zijn.

Wat houdt een persoonlijke Quick Scan in?2024-12-06T11:54:52+00:00

De persoonlijke Quick Scan is zo door ons ontworpen dat wij middels een video call samen met jou het PMS van jouw kliniek doorlopen. Je hebt dus persoonlijk contact met ons en kunt tijdens het gesprek al je vragen stellen. Dankzij onze jarenlange ervaring kunnen wij een goede inschatting maken van wat er beter of efficiënter in jouw PMS zou kunnen. Je ontvangt nadien een rapport met aanbevelingen van onze dienstverlening.

Wij hebben op dit moment een introductieprijs voor de persoonlijke Quick Scan van slechts €189.

Doen jullie ook aan onderhoud?2024-12-03T10:24:01+00:00

Jazeker, wij bieden onderhoudsabonnementen aan. Daarmee blijft jouw productendatabase bijvoorbeeld volledig up to date en mis je geen prijswijzingen of wordt je tijdig gewaarschuwd wanneer een bepaald product niet leverbaar is.

Wij bieden diverse abonnementen aan. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Fungeren jullie ook als helpdesk?2024-12-03T10:24:26+00:00

Nee. Wij zijn uitdrukkelijk geen helpdesk. Natuurlijk bieden wij ondersteuning wanneer er iets niet goed verloopt door onze dienstverlening, maar voor problemen met jouw PMS zul je bij de helpdesk van de leverancier moeten zijn.

Go to Top